Help Klarafestival: vul de enquête rond cultuurbeleving in

Een unieke festivalervaring aanbieden in tijden van corona: het is geen sinecure. Ook het Klarafestival onderzoekt alle mogelijkheden om haar publiek ook in de toekomst op een veilige manier cultuur te laten beleven. Een groep studenten meertalige bedrijfscommunicatie van de Universiteit Gent zette in het kader van deze vraag een perceptie- en communicatieonderzoek op. In eerste instantie organiseerden zij focusgroepgesprekken met cultuurliefhebbers tussen 25 en 39 jaar oud. En nu wordt daar een tweede luik aan gekoppeld met een enquête, gericht op de hele bevolking. Help jij deze studenten en Klarafestival door de enquête in te vullen? 

Twijfel je nog? Met jouw medewerking draag je niet enkel bij tot wetenschappelijk onderzoek, maar maak je bovendien kans op een exclusieve KlaraFestivalbox, zorgvuldig samengesteld door de partners van Klarafestival (o.a. Omer, Neuhaus,...)!

Cookies

We maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content van derden af te beelden, zoals ook video’s, en voor verschillende andere toepassingen. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door ‘akkoord’ te klikken, stemt u hiermee in. Als u niet akkoord bent, kunt u via de knop ‘Instellingen aanpassen’ uw voorkeuren opgeven. Meer informatie…

Cookies zijn nodig om de website goed te laten functioneren. Zo wordt uw winkelmandje onthouden tijdens de bestelling en kunt u inloggen op de website.

Maar cookies zijn ook nodig om de ervaring op de website te verrijken. Bijvoorbeeld media van derde partijen, zoals video's, gaan vaak gepaard met cookies. Ook houden we statistieken bij om de site doorlopend te verbeteren.

Als laatste worden cookies ook gebruikt om informatie rond onze marketing-activiteiten, zoals nieuwsbrieven en advertenties, zo efficiënt en persoonlijk mogelijk uit te kunnen uitvoeren.

Cookie instellingen